neemt geen water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
peter3piet
Geplaatst op:
22-10-2013 18:51
Gewijzigd op:
22-10-2013 18:52
peter3piet
Geplaatst op:
22-10-2013 18:51
Gewijzigd op:
22-10-2013 18:52
Siemens :E54A592/45 Type: S9LT1S
Machine deed het niet meer goed, dan wel dan niet ,bleef soms hangen.Labyrinth was vervuild.Schoongemaakt, ook vlotters rechtsonder. Waterkraan op zich geeft water.Pakt nu geen water zie wat water op de bodem. Waarschijnlijk gekomen met uithalen/inzetten labyrinth. Kan aan voorkant zo lijkt het, niets losmaken om er bij te komen om het droog te maken.
Vraag: a .is dit het waarschijnlijke probleem ?
b: hoe maak ik het goed droog
Machine deed het niet meer goed, dan wel dan niet ,bleef soms hangen.Labyrinth was vervuild.Schoongemaakt, ook vlotters rechtsonder. Waterkraan op zich geeft water.Pakt nu geen water zie wat water op de bodem. Waarschijnlijk gekomen met uithalen/inzetten labyrinth. Kan aan voorkant zo lijkt het, niets losmaken om er bij te komen om het droog te maken.
Vraag: a .is dit het waarschijnlijke probleem ?
b: hoe maak ik het goed droog
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-10-2013 09:15
HarryO
Geplaatst op:
23-10-2013 09:15
Type nummer klopt niet, moet zijn SE54A592/45.
Als de voorste vlotter om hoog staat ziet de machine een lekkage. Deze gaat met een armpje en een 2de vlotter naar de bodem van de machine.
Druk deze eens naar beneden, wat doet hij dan?
De nattigheid opdrogen met bv keuken papier
Als de voorste vlotter om hoog staat ziet de machine een lekkage. Deze gaat met een armpje en een 2de vlotter naar de bodem van de machine.
Druk deze eens naar beneden, wat doet hij dan?
De nattigheid opdrogen met bv keuken papier
Geplaatst door:
peter3piet
Geplaatst op:
23-10-2013 17:50
peter3piet
Geplaatst op:
23-10-2013 17:50
Bedankt voor je reactie. machine droog. rode busje is helemaal beneden in vlotterkamer.Mach gestart water loopt in vlotterkamers en via de onderkant vd linkerkamer waar blauw armpje opzit slang r onder in. dit bewegen van rode busje ,en blauwe armpje gaat even door en stopt dan .Daarna lijkt machine te pompen (leeg ?)Tijd loopt door verder gebeurt er niets.Als ik het rode staafje omhoog duw en zo het zwarte armpje van de rode vlotter licht stroomt er door de middelste slang links water in t labyrinth verder niets.Laat ik dat staafje zakken dan loopt het weer terug de middelste slang in.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-10-2013 21:24
HarryO
Geplaatst op:
23-10-2013 21:24
Is de slang tusen de vlotter unit en circulatie pomp wel goed schoon?
Geplaatst door:
peter3piet
Geplaatst op:
25-10-2013 22:16
peter3piet
Geplaatst op:
25-10-2013 22:16
Beste HarryO,
Na jouw advies heb ik die slang nog eens goed bekeken.De eerste keer toch niet goed genoeg gekeken.Die slang had namelijk een flinke verstopping in het middendeel.In een sodabadje en met oude tandenborstel helemaal schoongemaakt.Gemonteerd en machine werkt weer prima. Ook het bonkend geluid dat al enige tijd bij het opstarten van de machine ,als hij water pakt, is nu verdwenen. Bedankt voor je zinvolle deskundige advies!
Na jouw advies heb ik die slang nog eens goed bekeken.De eerste keer toch niet goed genoeg gekeken.Die slang had namelijk een flinke verstopping in het middendeel.In een sodabadje en met oude tandenborstel helemaal schoongemaakt.Gemonteerd en machine werkt weer prima. Ook het bonkend geluid dat al enige tijd bij het opstarten van de machine ,als hij water pakt, is nu verdwenen. Bedankt voor je zinvolle deskundige advies!
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)