Bosch vaatwasser doet helemaal niks meer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Martin
Geplaatst op:
22-09-2013 20:34
Martin
Geplaatst op:
22-09-2013 20:34
beste allemaal,
Wij hebben een Bosch SGI 6915/17 vaatwasser welke momenteel helemaal niets meer doet. Op het display wordt aan de linkerzijde(dus niet rechts!) een 1 of hoofdletter I weergegeven. Het toestel is niet te resetten en doet helemaal niets. Voor langere tijd spanningsloos maken helpt ook niet. Linkerzijpaneel heb ik reeds gedemonteerd, bedien ik de microswitch van de pomp handmatig pompt deze wel water weg maar I blijft zichtbaar op het scherm. Iemand tips of ideeën?
Ik lees veel over het labyrint reinigen bij deze toestellen maar ook dat werkt bij ons niet...(in het verleden wel al eens moeten doen)
Wij hebben een Bosch SGI 6915/17 vaatwasser welke momenteel helemaal niets meer doet. Op het display wordt aan de linkerzijde(dus niet rechts!) een 1 of hoofdletter I weergegeven. Het toestel is niet te resetten en doet helemaal niets. Voor langere tijd spanningsloos maken helpt ook niet. Linkerzijpaneel heb ik reeds gedemonteerd, bedien ik de microswitch van de pomp handmatig pompt deze wel water weg maar I blijft zichtbaar op het scherm. Iemand tips of ideeën?
Ik lees veel over het labyrint reinigen bij deze toestellen maar ook dat werkt bij ons niet...(in het verleden wel al eens moeten doen)
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-09-2013 12:14
HarryO
Geplaatst op:
23-09-2013 12:14
Het getal 1 staat voor: programma niet afgemaakt in de verwachte periode.
Dit is de "resttijd"
Dit kan van alles betekenen, van niet warm worden tot verstopte pomp of los contact in de elektronica module.
Zie Basis uitleg.
Even wachten en dan kiezen voor "Get Manual" onder het preview scherm.
Heb je inderdaad een los contact in de module kijk dan even op de site Dishcareaction of je machine hier ook onder valt.
Dit is de "resttijd"
Dit kan van alles betekenen, van niet warm worden tot verstopte pomp of los contact in de elektronica module.
Zie Basis uitleg.
Even wachten en dan kiezen voor "Get Manual" onder het preview scherm.
Heb je inderdaad een los contact in de module kijk dan even op de site Dishcareaction of je machine hier ook onder valt.
Geplaatst door:
Martin
Geplaatst op:
25-09-2013 13:56
Martin
Geplaatst op:
25-09-2013 13:56
beste HarryO,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de vaatwasser nu al twee dagen aan staan maar de 1 blijf op het display staan, daarbij valt ook op dat het lampje van het gekozen programma niet meer brand.
Heeft u verder nog tips of ideeën?
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de vaatwasser nu al twee dagen aan staan maar de 1 blijf op het display staan, daarbij valt ook op dat het lampje van het gekozen programma niet meer brand.
Heeft u verder nog tips of ideeën?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
05-10-2013 10:38
HarryO
Geplaatst op:
05-10-2013 10:38
Heb je de module nu al gecontroleerd op losse contacten?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)