siemens SX64E001 krijgt geen water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Joost
Geplaatst op:
09-03-2014 22:35
Joost
Geplaatst op:
09-03-2014 22:35
Ps hoe heb je het labyrint verwijderd, ik kreeg hem niet goed los(zit denk ik ook vast met de grijze doorvoer "plug" die van binnen naar het labyrint gaat
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Alex
Geplaatst op:
02-05-2014 20:12
Alex
Geplaatst op:
02-05-2014 20:12
Ik heb momenteel precies hetzelfde.
De truuk van Martijn de deur te openen tijdens de laatste pomp controle werkt bij mij ook!
Wat is nu de oplossing voor dit probleem?
De hittepomp......?
Alvast bedankt voor je reactie.
Alex
De truuk van Martijn de deur te openen tijdens de laatste pomp controle werkt bij mij ook!
Wat is nu de oplossing voor dit probleem?
De hittepomp......?
Alvast bedankt voor je reactie.
Alex
Geplaatst door:
jw
Geplaatst op:
25-12-2014 01:09
jw
Geplaatst op:
25-12-2014 01:09
Labyrint kan je eraf halen door aan de binnenzijde twee onderdelen los te schroeven. Dit kan je doen met een grote imbus sleutel.
Geplaatst door:
Luuk
Geplaatst op:
15-08-2022 22:08
Gewijzigd op:
15-08-2022 22:09
Luuk
Geplaatst op:
15-08-2022 22:08
Gewijzigd op:
15-08-2022 22:09
Ik had vandaag hetzelfde probleem: dus vaatwasser start, pompt vuil water weg, lijkt dan te beginnen met het programma maar hij laat geen water toe. Na een paar keer brommen piept hij en geeft aan dat hij aan het eind van het programma is.
Bij mij kwam dat doordat onderin de vaatwasser wat water was gelekt, mogelijk door vieze rubbers. Deze heb ik zorgvuldig schoongemaakt. Maar voordat hij het weer deed moest ik eerst het lekwater verwijderen. Wat ik heb gedaan:
0. Stekker eruit!
1. keukenplint verwijderd.
2. het houten frontpaneel van de vaatwasser verwijderd. Dat zijn vier schroeven aan de binnenzijde van de deur van de vaatwasser, nl die in de rechter en linker bovenhoek en die halverwege de linker- en rechterzijde. (de overige schroeven kun je beter laten zitten). Je kunt het front er nu opwaarts afschuiven, onderaan zit hij niet geschroefd maar hangt hij in beugeltjes.
3. stekker eruit !!!
4. onder de deur van de vaatwasser zie je een metalen plint dat met twee schroefjes links en rechts vastzit (foto 1) Die draai je los en je kunt het plint verwijderen. Je ziet nu de 'ingewanden' van de vaatwasser. (foto 2)
5. de vlotter zit links van het midden, een witte schijf met een transparant plastic doosje erop. (foto 3)
6. Bij mij stond daar water. Dit opgedept. Daarna werkte de vaatwasser direct weer als vanouds.
Vervolgens heb ik 'm zo laten draaien om te kijken of er nog wat er in lekte.
Bij mij kwam dat doordat onderin de vaatwasser wat water was gelekt, mogelijk door vieze rubbers. Deze heb ik zorgvuldig schoongemaakt. Maar voordat hij het weer deed moest ik eerst het lekwater verwijderen. Wat ik heb gedaan:
0. Stekker eruit!
1. keukenplint verwijderd.
2. het houten frontpaneel van de vaatwasser verwijderd. Dat zijn vier schroeven aan de binnenzijde van de deur van de vaatwasser, nl die in de rechter en linker bovenhoek en die halverwege de linker- en rechterzijde. (de overige schroeven kun je beter laten zitten). Je kunt het front er nu opwaarts afschuiven, onderaan zit hij niet geschroefd maar hangt hij in beugeltjes.
3. stekker eruit !!!
4. onder de deur van de vaatwasser zie je een metalen plint dat met twee schroefjes links en rechts vastzit (foto 1) Die draai je los en je kunt het plint verwijderen. Je ziet nu de 'ingewanden' van de vaatwasser. (foto 2)
5. de vlotter zit links van het midden, een witte schijf met een transparant plastic doosje erop. (foto 3)
6. Bij mij stond daar water. Dit opgedept. Daarna werkte de vaatwasser direct weer als vanouds.
Vervolgens heb ik 'm zo laten draaien om te kijken of er nog wat er in lekte.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)