proline 4 lampjes knipperen+10 piepjes |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ingmar Janssen
Geplaatst op:
23-05-2013 22:46
Ingmar Janssen
Geplaatst op:
23-05-2013 22:46
Hallo
Ik heb een proline IDW12P-E. De maschine stont aan, kwam weer thuis en hij piept 10 keer achter elkaar en is dan een halve minuut stil en piept dan weer 10 keer enz, enz, Ook knipperen lampje 1 2 3 4 (van L naar R) continu. De pomp draait ook continu door alleen niet als ik de klep open trek. De bodenplaat is nog droog. Enig idee wat de foutmelding is, ik kan dat nergens terug vinden.
Ik heb een proline IDW12P-E. De maschine stont aan, kwam weer thuis en hij piept 10 keer achter elkaar en is dan een halve minuut stil en piept dan weer 10 keer enz, enz, Ook knipperen lampje 1 2 3 4 (van L naar R) continu. De pomp draait ook continu door alleen niet als ik de klep open trek. De bodenplaat is nog droog. Enig idee wat de foutmelding is, ik kan dat nergens terug vinden.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
23-05-2013 23:15
HarryO
Geplaatst op:
23-05-2013 23:15
Volgens mij is dit wel een melding van "lekkage geconstateerd"
Is de bodemplaat wel volledig droog? Controleer de sensor op de bodem (ik weet niet hoe deze werkt, via een vlotter of een weerstands meting) op droog zijn en roest aanslag.
Is de bodemplaat wel volledig droog? Controleer de sensor op de bodem (ik weet niet hoe deze werkt, via een vlotter of een weerstands meting) op droog zijn en roest aanslag.
Geplaatst door:
Ingmar Janssen
Geplaatst op:
24-05-2013 20:30
Ingmar Janssen
Geplaatst op:
24-05-2013 20:30
Ik dad de bodem er al onderuit gehaald en deze was kurk droog, geen aanslag van water of wat dan ook. Hij zag er nog uit als nieuw. Ik heb hem gereset en het probleem was weg (stekker er uit gehad). mocht zich toch nog een probleem voor doen dan meld ik mij zeker weer even. Alvast bedankt voor uw snelle reactie.
Met vriendelijke groet Ingmar Janssen
Met vriendelijke groet Ingmar Janssen
Geplaatst door:
Jacobs
Geplaatst op:
28-11-2013 18:37
Jacobs
Geplaatst op:
28-11-2013 18:37
Hallo,
Ik heb een proline FDP 49 AW. Ik wilde het machine aanzetten en drukt op de aan uit knop. Direct begonden de 4 lichtjes te knipperen en hoorde ik een biep toon. Na wat controle van buizen en filters werkte die weer, maar ronde zijn programma niet af. In het midden van de afwas is hij gestopt en begonnen de lampjes weer te knipperen en hoorde ik de bierton. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Of wat wil deze foutmelding zeggen?
Ik heb een proline FDP 49 AW. Ik wilde het machine aanzetten en drukt op de aan uit knop. Direct begonden de 4 lichtjes te knipperen en hoorde ik een biep toon. Na wat controle van buizen en filters werkte die weer, maar ronde zijn programma niet af. In het midden van de afwas is hij gestopt en begonnen de lampjes weer te knipperen en hoorde ik de bierton. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Of wat wil deze foutmelding zeggen?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
02-12-2013 09:56
HarryO
Geplaatst op:
02-12-2013 09:56
Volgens mij is dit net als hierboven een lekkage indicatie.
Kan de plint er af? Kijk dan of je lekkage op de bodemplaat ziet.
Kan de plint er niet af: verwijder dan de zijkanten en kijk waar de lekkage weg komt.
Kan de plint er af? Kijk dan of je lekkage op de bodemplaat ziet.
Kan de plint er niet af: verwijder dan de zijkanten en kijk waar de lekkage weg komt.
Geplaatst door:
thom
Geplaatst op:
08-09-2015 13:45
thom
Geplaatst op:
08-09-2015 13:45
Resetten van het programma..buiten de aan/uit
Knop 1 en knop 3 van het programma.
Piepen van en 4 lampjes..
Grote kans dat de afvoer slang is in gescheurt
Als je hem op de grond legt heb je kans dat hij het wel doet..maar zodra je slang beetje uit rekt..dan of hij pompt blijft draaien..of de 4 lampjes knipper en doet niks meer.
In de afvoer pomp zit een membraam..die dat regelt....in de fout codes leest hij dat het verbogen is of gekrompen..meestal een miniscuul
Scheurtje....
Knop 1 en knop 3 van het programma.
Piepen van en 4 lampjes..
Grote kans dat de afvoer slang is in gescheurt
Als je hem op de grond legt heb je kans dat hij het wel doet..maar zodra je slang beetje uit rekt..dan of hij pompt blijft draaien..of de 4 lampjes knipper en doet niks meer.
In de afvoer pomp zit een membraam..die dat regelt....in de fout codes leest hij dat het verbogen is of gekrompen..meestal een miniscuul
Scheurtje....
Geplaatst door:
Paul
Geplaatst op:
01-09-2016 18:56
Paul
Geplaatst op:
01-09-2016 18:56
Heb hetzelfde probleem...alles nagekeken en reset gedaan...probleem blijft...kan iemand mij verder helpen...
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-09-2016 10:30
HarryO
Geplaatst op:
04-09-2016 10:30
Type nummer ?
Geplaatst door:
Lepla kurt
Geplaatst op:
18-11-2016 18:04
Lepla kurt
Geplaatst op:
18-11-2016 18:04
Hallo kan iemand mij helpen proline dwp1247wh gekocht
1maand in gebruik
Krijg foutcode overstroming ondertussen alles goed nagezien en uitgekuist
Maar als we de vaat willen aan leggen blijft het lampje knipperen en teuten
Iemand een idee hoe we kunnen resetten aub?
1maand in gebruik
Krijg foutcode overstroming ondertussen alles goed nagezien en uitgekuist
Maar als we de vaat willen aan leggen blijft het lampje knipperen en teuten
Iemand een idee hoe we kunnen resetten aub?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
19-11-2016 11:56
HarryO
Geplaatst op:
19-11-2016 11:56
Als alles onder het filter in de waterpan goed schoon is dan je leverancier bellen.
Mogelijk blijft er een nivo regelaar hangen.
Mogelijk blijft er een nivo regelaar hangen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)