Whirlpool van Ikea |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Gerrit
Geplaatst op:
05-09-2010 00:01
Gerrit
Geplaatst op:
05-09-2010 00:01
Onze vaatwasser van Whirlpool ( IKEA ) heeft sinds kort een storing.
bij het programmeren en aan zetten van de machine gaat alles nog goed, de deur gaat dicht en er stroomt schoon water de machine in naar het resevoir ( bij het filter ) op de bodem van de vaatwasser. op een gegeven moment stopt dit, wat volgens mij ook moet, want volgens mij is dit de hoeveelheid water waar de vaatwasser eerst mee moet gaan werken.
alleen dan gebeurt er een hele tijd niets. en zo opeens laat hij weer schoon water naar het resevoir toestromen. en als dit een paar keer gebeurd, dan begint het uiteraard te lekken. ik kan wel resetten, en dan wordt het water ook keurig afgepompt, en begint de vaatwasser te piepen om te melden dat het klaar is. wat kan dit zijn ?????????????????
bij het programmeren en aan zetten van de machine gaat alles nog goed, de deur gaat dicht en er stroomt schoon water de machine in naar het resevoir ( bij het filter ) op de bodem van de vaatwasser. op een gegeven moment stopt dit, wat volgens mij ook moet, want volgens mij is dit de hoeveelheid water waar de vaatwasser eerst mee moet gaan werken.
alleen dan gebeurt er een hele tijd niets. en zo opeens laat hij weer schoon water naar het resevoir toestromen. en als dit een paar keer gebeurd, dan begint het uiteraard te lekken. ik kan wel resetten, en dan wordt het water ook keurig afgepompt, en begint de vaatwasser te piepen om te melden dat het klaar is. wat kan dit zijn ?????????????????
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
05-09-2010 20:28
Geplaatst op:
05-09-2010 20:28
Het kan een defecte niveauschakelaar zijn.
Wat ook mogelijk is, is een defecte circulatiemotor of controlboard.
Wat ook mogelijk is, is een defecte circulatiemotor of controlboard.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)