Vaatwasser wordt niet warm |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Leo Blokpoel
Geplaatst op:
17-05-2013 21:23
Leo Blokpoel
Geplaatst op:
17-05-2013 21:23
Hallo Forum,
Mijn (Körting)Gorenje KGV 640 type 12043 verwarmt niet meer en blijft (dus) lang doordraaien. Heeft iemand een idee waar ik het beste kan beginnen met zoeken naar het probleem?
m.vr.gr.,
Leo
Mijn (Körting)Gorenje KGV 640 type 12043 verwarmt niet meer en blijft (dus) lang doordraaien. Heeft iemand een idee waar ik het beste kan beginnen met zoeken naar het probleem?
m.vr.gr.,
Leo
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
21-05-2013 21:13
HarryO
Geplaatst op:
21-05-2013 21:13
Ik ken deze machine niet maar controleer als eerste het element zelf, moet tussen de 20 en 50 Ohm zijn.
Bij de meeste machines zit er op/bij het element een maximaal/droogkook beveiliging, deze moet 0 Ohm zijn en kan een reset knopje hebben.
Bij de meeste machines zit er op/bij het element een maximaal/droogkook beveiliging, deze moet 0 Ohm zijn en kan een reset knopje hebben.
Geplaatst door:
Leo
Geplaatst op:
16-08-2013 15:14
Leo
Geplaatst op:
16-08-2013 15:14
Beste Harry O,
Een laat bericht maar ik wil je toch bedanken voor de aanwijzingen. Helaas bleek het de electronica te zijn en via Ebay heb ik in Duitsland een print kunnen kopen. Het spul werkt weer als vanouds!
Overigens waren de printsporen nog intact en was het (verwarmings-)relais ook nog goed.
Met vriendelijke groeten,
Leo
Een laat bericht maar ik wil je toch bedanken voor de aanwijzingen. Helaas bleek het de electronica te zijn en via Ebay heb ik in Duitsland een print kunnen kopen. Het spul werkt weer als vanouds!
Overigens waren de printsporen nog intact en was het (verwarmings-)relais ook nog goed.
Met vriendelijke groeten,
Leo
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)