Fagor 1LF-073IT foutcode F3 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Yvonne
Geplaatst op:
05-04-2013 19:12
Yvonne
Geplaatst op:
05-04-2013 19:12
Hallo,
Sinds vandaag geeft mijn Fagor vaatwasser de melding F3 (waterpompfout) aan. Er blijft geen water staan in de vaatwasser en heb ook het idee dat hij in het begin gewoon alles weg pompt. Na verloop van tijd, ongeveer 20 a 30 minuten geeft hij toch de melding F3. Ik heb de afvoer helemaal vuilvrij gemaakt, maar het probleem blijft bestaan. Ik hoop dat iemand me aan een antwoord kan helpen of nog verdere tips heeft om het op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Yvonne
yvenoha@casema.nl
Sinds vandaag geeft mijn Fagor vaatwasser de melding F3 (waterpompfout) aan. Er blijft geen water staan in de vaatwasser en heb ook het idee dat hij in het begin gewoon alles weg pompt. Na verloop van tijd, ongeveer 20 a 30 minuten geeft hij toch de melding F3. Ik heb de afvoer helemaal vuilvrij gemaakt, maar het probleem blijft bestaan. Ik hoop dat iemand me aan een antwoord kan helpen of nog verdere tips heeft om het op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Yvonne
yvenoha@casema.nl
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2013 21:18
HarryO
Geplaatst op:
08-04-2013 21:18
F3 staat inderdaad voor afvoer/afvoerpomp probleem.
De machine moet tijdens het draaien van de afvoer pomp binnen een bepaalde periode leeg zijn.
Als dit niet zo is dan krijg je F3.
Echter als de machine wel leeg is controleer dan de Nivo regelaar.
Deze zit achter het rechter zijpaneel (van voren gezen) Het gaat dan om de beide switches.
De machine moet tijdens het draaien van de afvoer pomp binnen een bepaalde periode leeg zijn.
Als dit niet zo is dan krijg je F3.
Echter als de machine wel leeg is controleer dan de Nivo regelaar.
Deze zit achter het rechter zijpaneel (van voren gezen) Het gaat dan om de beide switches.
Geplaatst door:
Marcy Holdsworth
Geplaatst op:
13-06-2013 13:30
Marcy Holdsworth
Geplaatst op:
13-06-2013 13:30
Prefer not to say
Geplaatst door:
Y van Zantwijk
Geplaatst op:
27-09-2014 10:47
Y van Zantwijk
Geplaatst op:
27-09-2014 10:47
Goeden dag, ik heb hetzelfde probleem. Is het bij u opgelost? En zo ja, hoe dan?
Ik zou ook graag willen weten waar de niveau regelaar zit, en kunnen wij daar zelf bij?
Alvats bedankt
Ik zou ook graag willen weten waar de niveau regelaar zit, en kunnen wij daar zelf bij?
Alvats bedankt
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)