whirlpool stopt adg9556 en gaat piepen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
richard
Geplaatst op:
27-03-2013 10:31
Gewijzigd op:
27-03-2013 11:20
richard
Geplaatst op:
27-03-2013 10:31
Gewijzigd op:
27-03-2013 11:20
hallo
wij hebben een whirlpool vaatwasser en hebben het volgend probleem.
bij aanzetten op 70/50 graden dan gaat na verloop van het programma de machine staan constant piepen en gaat het programma vanzelf naar spoelen , hij maakt de cyclus niet af.
het piepen en stoppen gaat beginnenn voordat de pomp de 1e waterspoeling weg gaat pompen.
het start lampje knippert 2x kort dan uit 2x kort constant.
om weer aan te zetten stroom eraf met de aan/uit knop en lang op start drukken om weer een ander programma te selecteren.
ik heb via dit forum ook al de soda schoonmaak gedaan maar het heeft niets geholpen.
heeft iemand een idee wat het kan zijn?
de vaatwasser geeft water en spoelt en word ook warm
ser-330516013557/service-854295501710
wij hebben een whirlpool vaatwasser en hebben het volgend probleem.
bij aanzetten op 70/50 graden dan gaat na verloop van het programma de machine staan constant piepen en gaat het programma vanzelf naar spoelen , hij maakt de cyclus niet af.
het piepen en stoppen gaat beginnenn voordat de pomp de 1e waterspoeling weg gaat pompen.
het start lampje knippert 2x kort dan uit 2x kort constant.
om weer aan te zetten stroom eraf met de aan/uit knop en lang op start drukken om weer een ander programma te selecteren.
ik heb via dit forum ook al de soda schoonmaak gedaan maar het heeft niets geholpen.
heeft iemand een idee wat het kan zijn?
de vaatwasser geeft water en spoelt en word ook warm
ser-330516013557/service-854295501710
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-04-2013 21:56
HarryO
Geplaatst op:
22-04-2013 21:56
Foutcode 2 betekend dat er een lekkage is geconstateerd.
Verwijder de zijpanelen en maak de bodem plaat droog.
Zet de machine aan en kijk of je een lekkage kunt ontdekken.
Mogelijk vindt je niets omdat er water gelekt kan zijn als je de machine opent terwijl deze nog in een programma draait.
Verwijder de zijpanelen en maak de bodem plaat droog.
Zet de machine aan en kijk of je een lekkage kunt ontdekken.
Mogelijk vindt je niets omdat er water gelekt kan zijn als je de machine opent terwijl deze nog in een programma draait.
Geplaatst door:
richard
Geplaatst op:
23-04-2013 14:56
richard
Geplaatst op:
23-04-2013 14:56
hallo Harry
bedankt voor de tip maar ik ben na wat doorspitten elders dezelfde klacht tegengekomen en heb de vaatwasser uit elkaar gehaald.(ook op jouw advies overigens
er bleek eerder iets te hebben gelekt in de lekbak en dat was gaan roesten thv de vlotter en deze bleef geactiveerd staan .
na schoon maken van de plaat en de vlotter werkt hij weer als een tierelier.
mvg ries
bedankt voor de tip maar ik ben na wat doorspitten elders dezelfde klacht tegengekomen en heb de vaatwasser uit elkaar gehaald.(ook op jouw advies overigens
er bleek eerder iets te hebben gelekt in de lekbak en dat was gaan roesten thv de vlotter en deze bleef geactiveerd staan .
na schoon maken van de plaat en de vlotter werkt hij weer als een tierelier.
mvg ries
Geplaatst door:
Sonja
Geplaatst op:
19-08-2013 22:48
Gewijzigd op:
19-08-2013 22:50
Sonja
Geplaatst op:
19-08-2013 22:48
Gewijzigd op:
19-08-2013 22:50
hoi
ik heb vaatwasser ADG9556M die piept en geeft storing, lampje knippert 7 keer achter elkaar. Met resetten gaat het even goed, maar vaak moet dat enkele keren.
wie kan me helpen hiermee??
ik heb vaatwasser ADG9556M die piept en geeft storing, lampje knippert 7 keer achter elkaar. Met resetten gaat het even goed, maar vaak moet dat enkele keren.
wie kan me helpen hiermee??
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
22-08-2013 11:56
HarryO
Geplaatst op:
22-08-2013 11:56
De machine krijgt niet snel genoeg voldoende water binnen of de sensor ziet niet dat er water binnen komt.
Controleer als eerste het filtertje tussen kraan en slang en controleer of er wel ruim water uit de kraan komt.
Controleer als eerste het filtertje tussen kraan en slang en controleer of er wel ruim water uit de kraan komt.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)