Slangetje over na terugplaatsen labyrint |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
lxiv
Geplaatst op:
24-03-2013 16:00
lxiv
Geplaatst op:
Hallo,
Mijn vaatwasser was defect. Als advies werd mij gegeven het 'labyrint' te reinigen. Zo gedaan.
Terugplaatsen was eenvoudig genoeg. Ik houd echter een doorzichtig slangetje over waarvoor ik geen aansluiting meer zie.
Het betreft de rood-omlijnde slang:
Het enige wat in de buurt zit is een gat in de bodem. Is het een overloop en moet dit slangetje naar buiten geplaatst worden, of hoort het toch ergens anders op.
Mijn vaatwasser was defect. Als advies werd mij gegeven het 'labyrint' te reinigen. Zo gedaan.
Terugplaatsen was eenvoudig genoeg. Ik houd echter een doorzichtig slangetje over waarvoor ik geen aansluiting meer zie.
Het betreft de rood-omlijnde slang:
Het enige wat in de buurt zit is een gat in de bodem. Is het een overloop en moet dit slangetje naar buiten geplaatst worden, of hoort het toch ergens anders op.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
lxiv
Geplaatst op:
lxiv
Geplaatst op:
Het betreft overigens een AEG Öko favorit, type 50400
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
12-04-2013 09:09
Gewijzigd op:
HarryO
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Is het niet een 5040D ipv 0 ?
Het slangetje wat jij aangeeft zit vast aan het labyrint op de plek waar jij hem nu hebt zitten en hangt verder los op de bodem van de machine en hoort bij het overloop systeem.
Zie de Service manual , blz 12 voor de uitleg hiervan.
(Site is traag, even wachten en dan kiezen voor "Get Manual" onder de document preview)
Het slangetje wat jij aangeeft zit vast aan het labyrint op de plek waar jij hem nu hebt zitten en hangt verder los op de bodem van de machine en hoort bij het overloop systeem.
Zie de Service manual , blz 12 voor de uitleg hiervan.
(Site is traag, even wachten en dan kiezen voor "Get Manual" onder de document preview)
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)