Vaatwasser regelmatig defekt |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Martien van Ruitenbeek
Geplaatst op:
30-08-2010 16:45 Gekoppeld aan:
Bauknecht GSXP 7527
Martien van Ruitenbeek
Geplaatst op:
30-08-2010 16:45 Gekoppeld aan:
Bauknecht GSXP 7527
na 3 reparaties, pomp, scharnieren en versleten rubber in de pomp en honderden euro's onderzoeks(voorrij?!)kosten, besloten om een nieuwe machine aan te schaffen, zeker geen bauknecht meer!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Daan
Geplaatst op:
30-08-2010 16:58
Gewijzigd op:
30-08-2010 17:01
Daan
Geplaatst op:
30-08-2010 16:58
Gewijzigd op:
30-08-2010 17:01
Nou dan ben je hier in ieder geval aan het goede adres om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen!
Keus genoeg uit diverse merken vaatwassers. Ben ik benieuwd of meer mensen die ervaring hebben met Bauknecht vaatwasser? De bekende merken vaatwassers als Bosch en Miele staan bekend om hun levensduur, ze zijn dan wat duurder, maar vaak ook hun geld waard. Mits je niet toevallig de pech hebt "maandagmorgen" vaatwasser aangeschaft te hebben.
Keus genoeg uit diverse merken vaatwassers. Ben ik benieuwd of meer mensen die ervaring hebben met Bauknecht vaatwasser? De bekende merken vaatwassers als Bosch en Miele staan bekend om hun levensduur, ze zijn dan wat duurder, maar vaak ook hun geld waard. Mits je niet toevallig de pech hebt "maandagmorgen" vaatwasser aangeschaft te hebben.
Geplaatst door:
Martin
Geplaatst op:
28-10-2010 21:53
Martin
Geplaatst op:
28-10-2010 21:53
onze vw van Bauknecht is na 4jaar kapot gegaan de kabelboom doorgeschuurd door een scherpe rand blik en daardoor kortsluiting in de bedieningsmodus ,Komt veel vaker voor bij dat type GSXP7427
Geplaatst door:
Geplaatst op:
28-10-2010 22:31
Geplaatst op:
28-10-2010 22:31
Ik kom het wel vaker tegen bij Whirlpool en Bauknecht. Dat daardoor de besturingsmoduul defect raakt is echter een uitzonderng. Meestal zijn de draadbreuken snel hersteld en draaien ze weer jaren.
Geplaatst door:
Erwin
Geplaatst op:
16-06-2012 13:21
Erwin
Geplaatst op:
16-06-2012 13:21
Hier ook een en al ellende met de GSXP 7527 van Bauknecht, inderdaad kabelgoot naar het instrumentenpaneel breekt in het scharnierpunt en maakt sluiting doordat de draden schuren langs de scherpe rand van de bodemplaat, print bedieningspaneel overleden en motorstuurprint is een IC uitgebrand.
Momenteel probleem met de watersensor en dorpelrubbers. Wat een drama apparaat, deze is nog geen 4 jaar oud.Kosten zijn nu in totaal ongeveer 350 euro.
bizar gewoon.
Ik had bewust niet voor Whirlpool gekozen omdat die kwaliteit gewoon brak is, kom ik er dus achter dat Bauknecht en Whirlpool een pot nat is.
Momenteel probleem met de watersensor en dorpelrubbers. Wat een drama apparaat, deze is nog geen 4 jaar oud.Kosten zijn nu in totaal ongeveer 350 euro.
bizar gewoon.
Ik had bewust niet voor Whirlpool gekozen omdat die kwaliteit gewoon brak is, kom ik er dus achter dat Bauknecht en Whirlpool een pot nat is.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)