pompt direct met open en dichte deur |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
rien
Geplaatst op:
04-02-2013 22:28
rien
Geplaatst op:
04-02-2013 22:28
Mijn Siemens SL64A560 blijft pompen direct na hem te hebben uitgebouwd. Hierbij viel hij van de plint op de vloer. Vergrendeling toevoerslang sprong hierbij achteruit vaatwasser en de vaatwasser begon gelijk te pompen. Een van de twee stekkers achterop gemonteerd lag los. Deze weer gemonteerd. Bleef bij aanzetten direct weer te pompen. Er staat geen water onderin..
Wou hem uitbouwen om kleppendgedeelte onder labyrinth te checken. Kwam nl. niet genoeg water in vaatwasser. Nu valt dit dus niet te checken. Hij pompt alleen maar. iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
Wou hem uitbouwen om kleppendgedeelte onder labyrinth te checken. Kwam nl. niet genoeg water in vaatwasser. Nu valt dit dus niet te checken. Hij pompt alleen maar. iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
07-02-2013 22:22
HarryO
Geplaatst op:
07-02-2013 22:22
Als de machine direct gaat pompen "denkt" hij een lekkage te zien.
Dit merkt hij door de rechter microswitch in de water unit 480748.
Deze word opgetilt door een vlotter in de water unit en een vlotter op de bodem van de machine. Kijk of dit nog goed inelkaar zit.
De schakelaar zelf moet horizontaal zitten.
Zie de Technische tekening Ga naar tekening 4.
Dit merkt hij door de rechter microswitch in de water unit 480748.
Deze word opgetilt door een vlotter in de water unit en een vlotter op de bodem van de machine. Kijk of dit nog goed inelkaar zit.
De schakelaar zelf moet horizontaal zitten.
Zie de Technische tekening Ga naar tekening 4.
Geplaatst door:
rien
Geplaatst op:
07-02-2013 22:30
rien
Geplaatst op:
07-02-2013 22:30
schakelaar en vlotter gecontroleerd, zijn o.k. één van de stekkers naar afsluiter watertoevoer is losgeschoten en tegen de ander aangekomen bij het uitbouwen en zal kortstondig kortsluiting hebben veroorzaakt. Direct begon de pomp te draaien en alles in het display licht op. Lijkt er helaas op dat kortsluiting de print heeft beschadigd. wat ik ook afkoppel, pomp draait direct bij het aanzetten machine en wil niet uit.
volgens mij domme pech, ga de computer vervangen en houdt je op de hoogte.
volgens mij domme pech, ga de computer vervangen en houdt je op de hoogte.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)