Siemens vaatwasser start niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-08-2018 23:52
bennie
Geplaatst op:
13-08-2018 23:52
Wat voor een getal staat er op het display?
Mag ik het volledige E-nummer uit de deurrand?
Mag ik het volledige E-nummer uit de deurrand?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Sofie Vincke
Geplaatst op:
22-01-2019 16:19
Sofie Vincke
Geplaatst op:
22-01-2019 16:19
Hey iedereen
Enige tijd geleden (april 2018) hebben ze al eens moeten komen om onze ingebouwde vaatwasser te maken (siemens vaatwasser SN64E001EU/17) dan was het het moederbord dat stuk was. Maar nu is het exacte probleem zoals hier in de topic. Wij verhuizen binnenkort & deze moet wel gemaakt worden, maar gaan proberen om het deze keer zelf te doen! Bij ons is het, we steken de vaatwas aan, hij trekt geen water & droogt direct (net alsof hij op het einde van het programma zit) & na 1 tot 2 min tuut hij dat hij gedaan is, maar is dus niet zo. 10 tot 15 keer aan & uit tot hij het deed. maar sinds 5 dagen wil hij het echt niet meer doen & hij maakt een vreselijk luid brommend geluid. Wie kan mij helpen & zeggen wat het zou kunnen zijn & of het zelf zouden kunnen maken? groetjes Sofie
Enige tijd geleden (april 2018) hebben ze al eens moeten komen om onze ingebouwde vaatwasser te maken (siemens vaatwasser SN64E001EU/17) dan was het het moederbord dat stuk was. Maar nu is het exacte probleem zoals hier in de topic. Wij verhuizen binnenkort & deze moet wel gemaakt worden, maar gaan proberen om het deze keer zelf te doen! Bij ons is het, we steken de vaatwas aan, hij trekt geen water & droogt direct (net alsof hij op het einde van het programma zit) & na 1 tot 2 min tuut hij dat hij gedaan is, maar is dus niet zo. 10 tot 15 keer aan & uit tot hij het deed. maar sinds 5 dagen wil hij het echt niet meer doen & hij maakt een vreselijk luid brommend geluid. Wie kan mij helpen & zeggen wat het zou kunnen zijn & of het zelf zouden kunnen maken? groetjes Sofie
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
22-01-2019 20:43
bennie
Geplaatst op:
22-01-2019 20:43
Haal de rechterzijkant er eens af, je kan dan de pompen onder de vaatwasser zien.
Probeer eens te lokaliseren welke pomp dit geluid maakt.
Let wel op, deze pompen werken gewoon op 230 volt.
Kijk dus uit als je dicht bij komt met de handen.
tekening vaatwasser
Probeer eens te lokaliseren welke pomp dit geluid maakt.
Let wel op, deze pompen werken gewoon op 230 volt.
Kijk dus uit als je dicht bij komt met de handen.
tekening vaatwasser
Geplaatst door:
Jack
Geplaatst op:
11-02-2019 11:17
Jack
Geplaatst op:
11-02-2019 11:17
Goedemorgen,
Wij hebben een siemens vaatwasser SN64E005EU/55.
Zaterdag heb ik het wasprogramma gestart en na het dicht doen van de deur starte het wasprogramma niet.
Sindsdien is hij "dood", geen leven meer in te krijgen. Op de contactdoos zit gewoon stroom dat is het probleem niet.
Verder werkte de machine nog prima, is hij regelmatig schoongemaakt en gespoeld met een reinigingsmiddel.
Kan iemand mij in een richting brengen?
ALvast mijn dank,
Jack
Wij hebben een siemens vaatwasser SN64E005EU/55.
Zaterdag heb ik het wasprogramma gestart en na het dicht doen van de deur starte het wasprogramma niet.
Sindsdien is hij "dood", geen leven meer in te krijgen. Op de contactdoos zit gewoon stroom dat is het probleem niet.
Verder werkte de machine nog prima, is hij regelmatig schoongemaakt en gespoeld met een reinigingsmiddel.
Kan iemand mij in een richting brengen?
ALvast mijn dank,
Jack
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
11-02-2019 20:01
bennie
Geplaatst op:
11-02-2019 20:01
Ik denk dat er een chipje gesneuveld is op je printplaat, maar om dat zeker te weten wil ik graag een paar scherpe fotos zien van de printplaat.
Die zit bij jou rechtsonderin de vaatwasser.
Hier heb je de tekeningen van je vaatwasser.
Die zit bij jou rechtsonderin de vaatwasser.
Geplaatst door:
Gino
Geplaatst op:
19-05-2019 22:14
Gino
Geplaatst op:
19-05-2019 22:14
Goede avond,
Sinds kort een nieuwe koopwoning betrokken met hierin een inbouw vaatwasser van Siemens E-Nr. SN64E001EU/17 Type SD6P1S. mijn vrouw heeft hem proef laten draaien om oud vuil weg te spoelen.
Hierna heeft zij zout en glansspoel bijgevuld en de filter goed schoon gemaakt. Vervolgens bij het starten voor een nieuw programma sloeg de pomp aan daarna bromde hij nog even en piepte hij met de melding end (na totaal ca. 30 sec). Hierna wel 30 keer geprobeerd om hem weer te laten starten maar telkens de zelfde piep na 30 seconde. Tot nu, nu doet hij namelijk niets meer bij het aanzetten probeerde de pomp volgens mij 1 tel aan te slaan maar direct hierna stopte hij, piepte hij een keer of 5 en gingen alle display lampjes uit. Pas na het in en uitschakelen met de stekker branden de lampjes weer maar bij een nieuwe poging gebeurd direct het zelfde en slaat alles weer uit.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Groetjes Gino.
Sinds kort een nieuwe koopwoning betrokken met hierin een inbouw vaatwasser van Siemens E-Nr. SN64E001EU/17 Type SD6P1S. mijn vrouw heeft hem proef laten draaien om oud vuil weg te spoelen.
Hierna heeft zij zout en glansspoel bijgevuld en de filter goed schoon gemaakt. Vervolgens bij het starten voor een nieuw programma sloeg de pomp aan daarna bromde hij nog even en piepte hij met de melding end (na totaal ca. 30 sec). Hierna wel 30 keer geprobeerd om hem weer te laten starten maar telkens de zelfde piep na 30 seconde. Tot nu, nu doet hij namelijk niets meer bij het aanzetten probeerde de pomp volgens mij 1 tel aan te slaan maar direct hierna stopte hij, piepte hij een keer of 5 en gingen alle display lampjes uit. Pas na het in en uitschakelen met de stekker branden de lampjes weer maar bij een nieuwe poging gebeurd direct het zelfde en slaat alles weer uit.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Groetjes Gino.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
20-05-2019 21:43
bennie
Geplaatst op:
20-05-2019 21:43
Rechts achterin zit de printplaat, zou je van de voor en achterkant een paar scherpe fotos willen plaatsen?
Ik vermoed dat je een onderdeeltje hebt opgeblazen na het vele proberen.
Rechts achterin zit de printplaat, zou je van de voor en achterkant een paar scherpe fotos willen plaatsen?
Ik vermoed dat je een onderdeeltje hebt opgeblazen na het vele proberen.
Geplaatst door:
Gino
Geplaatst op:
21-05-2019 20:50
Gino
Geplaatst op:
21-05-2019 20:50
Beste Benny,
Bedankt voor je bericht. Zoals verzocht bijgaand de foto's. Naar mijn idee niets geks te zien op de printplaat, toch? Graag jouw mening of andere suggestie. In ieder geval bedankt voor je tijd.
Bedankt voor je bericht. Zoals verzocht bijgaand de foto's. Naar mijn idee niets geks te zien op de printplaat, toch? Graag jouw mening of andere suggestie. In ieder geval bedankt voor je tijd.
Geplaatst door:
Gino
Geplaatst op:
21-05-2019 20:51
Gino
Geplaatst op:
21-05-2019 20:51
Hopelijk nu met foto's ???
Geplaatst door:
Gino
Geplaatst op:
22-05-2019 17:40
Gino
Geplaatst op:
22-05-2019 17:40
Beste Bennie ik probeer al een aantal keer de foto's te uploaden. Het lijkt niet te werken helaas.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)