vaatwasser van 45 cm inbouwen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Siriel
Geplaatst op:
08-01-2013 19:44
Siriel
Geplaatst op:
08-01-2013 19:44
Ik wil een vaatwasser in mijn keuken inbouwen. Wij kunnen alleen niet een heel keukenkastje eruit halen. Dit omdat wij een granieten blad hebben dat gestort is op de keuken. De onderkasten kunnen er dus niet uit. Nou dacht ik, als ik een smalle vaatwasser neem (45cm) dan zaag ik de bodem vd kast eruit, de achterplaat kan er uit. Dan staat dus eigenlijk de zijkanten en de bovenkant van het orginele kastje nog.
Daar kan de vaatwasser dan in. Maar dan houd je natuurlijk nog een ruimte over. Omdat de binnen maat van de kast 58cm is ongeveer. De deur van het kastje moet dan op het front worden gemonteerd van de vaatwasser (daar blijft die ruimte van 13 cm ook over. Kan dit zo gemonteerd worden? Zelf denk ik dat het geen probleem is, het is jammer van dat stukje loze ruimte, maar dat kan naar mijn idee niet anders? Zie ik iets over het hoofd waarom dit niet zou kunnen??
Daar kan de vaatwasser dan in. Maar dan houd je natuurlijk nog een ruimte over. Omdat de binnen maat van de kast 58cm is ongeveer. De deur van het kastje moet dan op het front worden gemonteerd van de vaatwasser (daar blijft die ruimte van 13 cm ook over. Kan dit zo gemonteerd worden? Zelf denk ik dat het geen probleem is, het is jammer van dat stukje loze ruimte, maar dat kan naar mijn idee niet anders? Zie ik iets over het hoofd waarom dit niet zou kunnen??
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-01-2013 22:52
HarryO
Geplaatst op:
08-01-2013 22:52
Zou moeten kunnen.
Zorg er wel voor dat de vaatwasser aansluit tegen de bovenzijde van het kast gedeelte. Mogelijk komt de machine niet hoog genoeg te zitten en krijg je de deur er hierdoor niet strak op.
Is geheel afhankelijk van je handigheid.
Zorg er wel voor dat de vaatwasser aansluit tegen de bovenzijde van het kast gedeelte. Mogelijk komt de machine niet hoog genoeg te zitten en krijg je de deur er hierdoor niet strak op.
Is geheel afhankelijk van je handigheid.
Geplaatst door:
marcel
Geplaatst op:
09-01-2013 21:22
marcel
Geplaatst op:
09-01-2013 21:22
dit gaat niet want je hebt de zij wanden van je kastje nog staan dan draaid de deur niet open , ander ding als je de onderkant er uithaald moet je op de poten letten dier staan onder de zij wanden en onder de bodem plaat ook als is het blad gegoten 1 kasje moet er gewoon onder uit kunnen omdat er onder een gegoten blad ook wel een vaatwasser onderstaat dus zou niet weten waarom dit niet zou kunnen zolang je niet de boel sloopt maar netjes demonteerd
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)