watertoevoer/afvoer knipperd na een poos |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
raymonidas
Geplaatst op:
24-12-2012 12:35
Gewijzigd op:
24-12-2012 12:37
raymonidas
Geplaatst op:
24-12-2012 12:35
Gewijzigd op:
24-12-2012 12:37
Hallo, wij hebben een inbouwafwasmachine van Miele.
Tijdens het draaien van programma vier deed ik de deur even open om wat bij te plaatsen. Na de deur dichtgedaan te hebben gebeurde er ineens niets meer. Na een poosje brand het lampje watertoevoer/afvoer. Deur geopend Hete water eruitgeschept om wat koeler te maken. Pomp onder metalen beugel draaid makkelijk. Stroom eraf/erop. Diverse programma's. Hij zou eerst water moeten aflaten, maar dat gebeurd niet meer. Graag jullie hulp.
Tijdens het draaien van programma vier deed ik de deur even open om wat bij te plaatsen. Na de deur dichtgedaan te hebben gebeurde er ineens niets meer. Na een poosje brand het lampje watertoevoer/afvoer. Deur geopend Hete water eruitgeschept om wat koeler te maken. Pomp onder metalen beugel draaid makkelijk. Stroom eraf/erop. Diverse programma's. Hij zou eerst water moeten aflaten, maar dat gebeurd niet meer. Graag jullie hulp.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
24-12-2012 17:48
HarryO
Geplaatst op:
24-12-2012 17:48
Graag het type nummer.
Mogelijk heeft de machine water gelekt en ziet de sensor onder in de machine dit.
Verwijder de plint aan de voorzijde en maak de bodemplaat droog.
Probeer dan opnieuw.
Mogelijk heeft de machine water gelekt en ziet de sensor onder in de machine dit.
Verwijder de plint aan de voorzijde en maak de bodemplaat droog.
Probeer dan opnieuw.
Geplaatst door:
raymonidas
Geplaatst op:
24-12-2012 17:55
raymonidas
Geplaatst op:
24-12-2012 17:55
bij het openen van de deur kreeg ik wel wat water over mijn arm heen, maar of dat onder de bodem kan komen? Typenummer...weet ik zo niet. Ik heb een algemene gebruiksaanwijzing. Ik zie nergens een aanduiding. Zal wel aan de achterzijde vermeld staan. Als de deur iets geopend is kijk je bovenop de druktoetsen van de bediening. Hij heeft een besteklade en omloopverwarming, dus de elementen zie je niet. Ik zal morgen het paneel van de deur proberen te halen dan kan ik denk ik wel bij de machine plint komen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)