storing etna evw 7960 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marc lewis
Geplaatst op:
21-03-2021 11:35
Marc lewis
Geplaatst op:
21-03-2021 11:35
Bennie hoe krijg ik de zitplaten aan de voorkant los onderin zitten drie schroefjes twee kom ik bij de onderste niet kan dat voorfront die onderste witte strip eraf ?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
23-03-2021 21:16
Gewijzigd op:
23-03-2021 21:17
bennie
Geplaatst op:
23-03-2021 21:16
Gewijzigd op:
23-03-2021 21:17
@marc lewis
Mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Geplaatst door:
Cheretje
Geplaatst op:
20-07-2023 00:03
Cheretje
Geplaatst op:
20-07-2023 00:03
Hallo, ik heb een storing aan mijn etna vaatwasser en ik ben benieuwd of dit forum nog actief is voordat ik alles ga delen. Bedankt en groetjes Cher
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
20-07-2023 12:07
bennie
Geplaatst op:
20-07-2023 12:07
@cheretje.
Laat maar horen, ik ben niet elke dag actief, maar wel regelmatig.
Laat maar horen, ik ben niet elke dag actief, maar wel regelmatig.
Geplaatst door:
Robert
Geplaatst op:
16-08-2023 18:34
Robert
Geplaatst op:
16-08-2023 18:34
@bennie
Ik lees dat je hier vaak een oplossing hebt wat betreft storingen aan onze huishoud hulpjes.
Ik heb een Etna vw549zt.
De vaatwasser gaat niet aan, soms weer wel en dan weer niet.
Soms blijft hij lang genoeg aan om een programma te selecteren en draait hij zelfs een deel van het programma totdat hij weer uitgaat. De ene keer na een paar tellen, de andere keer na een x aantal minuten.
Ik dacht dat het om de deurschakelaar ging waardoor de machine “denkt” dat de klep open gaat en het programma stopt.
De deurvergrendeling heb ik vervangen maar helaas doet de vaatwasser nog steeds waar hij zelf geen zin in heeft.
Kan er nog iets gedaan worden zodat deze vaatwasser mijn bordjes weer wilt schoonmaken of moet ik afscheid nemen en een nieuwe hulp zoeken?
Mvgr,
Robert
Ik lees dat je hier vaak een oplossing hebt wat betreft storingen aan onze huishoud hulpjes.
Ik heb een Etna vw549zt.
De vaatwasser gaat niet aan, soms weer wel en dan weer niet.
Soms blijft hij lang genoeg aan om een programma te selecteren en draait hij zelfs een deel van het programma totdat hij weer uitgaat. De ene keer na een paar tellen, de andere keer na een x aantal minuten.
Ik dacht dat het om de deurschakelaar ging waardoor de machine “denkt” dat de klep open gaat en het programma stopt.
De deurvergrendeling heb ik vervangen maar helaas doet de vaatwasser nog steeds waar hij zelf geen zin in heeft.
Kan er nog iets gedaan worden zodat deze vaatwasser mijn bordjes weer wilt schoonmaken of moet ik afscheid nemen en een nieuwe hulp zoeken?
Mvgr,
Robert
Geplaatst door:
Thom
Geplaatst op:
20-08-2023 13:59
Thom
Geplaatst op:
20-08-2023 13:59
Hallo, Ik heb een storing met een etna vw549ZT. De vaatwasser gaat aan maar begint gelijk met eco knipperen en afvoerpomp gaat lopen. Labyrinth gecontroleerd en schoongemaakt, niveauregelaar schakelt gewoon, slangetje niet verstopt, circulatiepomp draait rond, afvoerpomp draait ook rond. Enig idee wat het probleem kan zijn?
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
02-04-2024 13:26
Hans
Geplaatst op:
02-04-2024 13:26
Goedemiddag Bennie, ik richt mij tot jou, heb verschillende adviezen gelezen en ben benieuwd hoe jij tegen het probleem met mijn vaatwasser aankijkt en tips hebt: Ik heb een ETNA model nr VW647RVS uit 2019. Probleem de machine neemt water en daarna valt deze stil. Als ik weer probeer wordt eerst het water afgevoerd en daarna weer ingenomen voor nieuw programma. Ik heb een nieuwe AFVOERpomp gemonteerd, omdat ik meende dat daar het probleem zat. Helaas was dat niet de oplossing. Ik verdenk nu de circulatiepomp, maar zou het verstopping kunnen zijn en hoe pak ik die het beste aan? Ik voeg een foto
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-04-2024 16:07
bennie
Geplaatst op:
05-04-2024 16:07
@hans.
Hoor je nog wel een zacht zoemen of blijft het helemaal stil.
Het kan zijn dat de schoepen los op de as zitten, anders doet inderdaad de circulatiepomp niet meer.
Hoor je nog wel een zacht zoemen of blijft het helemaal stil.
Het kan zijn dat de schoepen los op de as zitten, anders doet inderdaad de circulatiepomp niet meer.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)