vaatwasser miele vita 75 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
huib-jan
Geplaatst op:
23-08-2010 20:41
huib-jan
Geplaatst op:
23-08-2010 20:41
Hallo,
Mijn vaatwasser springt steeds op het lampje water afvoer/toevoer.Ik heb alles schoongemaakt en zelfs een water stofzuiger op de afvoer gezet maar niks helpt. hij begint goed met spoelen maar zo gauw het progamma start gaat het lampje branden, en er staat ook geen water meer in de afwas machine en hij blijft wel aan zo\'n soort bromtoon geven.
iemand een idee? dacht zelf misschien aan drukmeter of aqua slang defect.
gr HJ
Mijn vaatwasser springt steeds op het lampje water afvoer/toevoer.Ik heb alles schoongemaakt en zelfs een water stofzuiger op de afvoer gezet maar niks helpt. hij begint goed met spoelen maar zo gauw het progamma start gaat het lampje branden, en er staat ook geen water meer in de afwas machine en hij blijft wel aan zo\'n soort bromtoon geven.
iemand een idee? dacht zelf misschien aan drukmeter of aqua slang defect.
gr HJ
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
huib-jan
Geplaatst op:
23-08-2010 20:56
huib-jan
Geplaatst op:
23-08-2010 20:56
Weet iemand misschien nog een niet zo dure reparateur?
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
25-08-2010 17:36
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
25-08-2010 17:36
Mogelijk dat de aquastop defect is of vervuild met kalk, controleer ook het zeefje bij de aansluiting van de kraan op rommel.
Tik eens voorzichtig met een hamertje op de aquastop, misschien schiet de stop dan los als er kalk in zit.
Hebt u een losse blauwe aquastop verwijder die dan.
Tik eens voorzichtig met een hamertje op de aquastop, misschien schiet de stop dan los als er kalk in zit.
Hebt u een losse blauwe aquastop verwijder die dan.
Geplaatst door:
Gert
Geplaatst op:
02-01-2018 14:38
Gert
Geplaatst op:
02-01-2018 14:38
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de rechterzijplaat gedemonteerd en daar een waterkanaaltje wat verstopt zat met smurrie gereinigd. Geprobeerd maar kreeg weer melding dat ze geen water kreeg. In de machine zat ook totaal geen water meer en heb deze handmatig gevuld. De machine gereset en ze begon weer te draaien.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
02-01-2018 17:49
bennie
Geplaatst op:
02-01-2018 17:49
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)