Miele Vaatw. G 640 SC, doet niets meer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ray
Geplaatst op:
16-09-2012 22:05
Ray
Geplaatst op:
16-09-2012 22:05
Beste forum,
Ik ben zo ontzettend dom/stom geweest.
Vandaag dacht ik laat ik de vaatwasser even schoonmaken en had daarbij veels te veel afwasmiddel gebruikt zodat hij na 5minuten stopte en het rode lampje ging branden van de waterafvoer. Ik maakte hem open nadat ik de stekker eruit gehaald had en het schuim verwijderd.
Vervolgens zetten ik hem aan en vergeten om het resetknop te gebruiken. Ik hoorde het motortje 1 minuut en erna een klap. Een klap als bijvoorbeeld een vlieg op tafel wilt doodslaan. Om een beetje aan te geven hoe "hard" het was.
Nu lijkt hij compleet dood en geen enkele lampje brand of eigenlijk helemaal niets.
Iemand enig idee wat er stuk zou zijn? Bijvoorbaat dank.
Ik ben zo ontzettend dom/stom geweest.
Vandaag dacht ik laat ik de vaatwasser even schoonmaken en had daarbij veels te veel afwasmiddel gebruikt zodat hij na 5minuten stopte en het rode lampje ging branden van de waterafvoer. Ik maakte hem open nadat ik de stekker eruit gehaald had en het schuim verwijderd.
Vervolgens zetten ik hem aan en vergeten om het resetknop te gebruiken. Ik hoorde het motortje 1 minuut en erna een klap. Een klap als bijvoorbeeld een vlieg op tafel wilt doodslaan. Om een beetje aan te geven hoe "hard" het was.
Nu lijkt hij compleet dood en geen enkele lampje brand of eigenlijk helemaal niets.
Iemand enig idee wat er stuk zou zijn? Bijvoorbaat dank.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
17-09-2012 21:03
Gewijzigd op:
HarryO
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Staat er nog wel 230V op het stopcontact?
Mogelijk heb je bij het openen van de machine zeep/water tussen de deur en machine door laten lopen en heb je nu sluiting gemaakt.
Kun je bij deze machine de plint verwijderen? Je kunt dan zien of er nog een plas water onder in staat.
STEKKER ER UIT...
Mogelijk heb je bij het openen van de machine zeep/water tussen de deur en machine door laten lopen en heb je nu sluiting gemaakt.
Kun je bij deze machine de plint verwijderen? Je kunt dan zien of er nog een plas water onder in staat.
STEKKER ER UIT...
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)