Miele G4370SCVi geeft na 4 piepjes. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Micado
Geplaatst op:
07-09-2012 21:33
Micado
Geplaatst op:
07-09-2012 21:33
Hi,
Aldus in de titel, de Miele geeft 4 piepjes direct achter elkaar, en dat 4 keer, dan stopt het.
Volgens de handleiding is de vaat klaar na 4 piepjes met onder brekingen en is de programma keuze LED/Lampje uit. Bij mij brand het lampje/LED nog en zijn het dus 4 piepjes direct achter elkaar.
Op dit moment stopt het programma (lijkt er op dat deze toch op het einde is, want de vaat is we schoon en redelijk droog) en blijft een klein beetje water achter in de machine (alleen als ik het filter weghaal zie ik het) en zit de afvoer slang echter wel nog helemaal vol met water.
Ik heb al naar de pomp gekeken maar die draait nog normaal (schokkerig zoals beschreven in de beschrijving) en is dus niet geblokkeerd. De afvoer lijkt ook niet vol te staan, ik kan gewoon de kraan gebruiken en dan komt er geen water terug.
De vaatwasser is 3 dagen geleden geïnstalleerd en ik heb echt geen idee wat ik kan doen of wat het kan zijn, iemand advies.
Alvast bedankt,
Aldus in de titel, de Miele geeft 4 piepjes direct achter elkaar, en dat 4 keer, dan stopt het.
Volgens de handleiding is de vaat klaar na 4 piepjes met onder brekingen en is de programma keuze LED/Lampje uit. Bij mij brand het lampje/LED nog en zijn het dus 4 piepjes direct achter elkaar.
Op dit moment stopt het programma (lijkt er op dat deze toch op het einde is, want de vaat is we schoon en redelijk droog) en blijft een klein beetje water achter in de machine (alleen als ik het filter weghaal zie ik het) en zit de afvoer slang echter wel nog helemaal vol met water.
Ik heb al naar de pomp gekeken maar die draait nog normaal (schokkerig zoals beschreven in de beschrijving) en is dus niet geblokkeerd. De afvoer lijkt ook niet vol te staan, ik kan gewoon de kraan gebruiken en dan komt er geen water terug.
De vaatwasser is 3 dagen geleden geïnstalleerd en ik heb echt geen idee wat ik kan doen of wat het kan zijn, iemand advies.
Alvast bedankt,
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Micado
Geplaatst op:
07-09-2012 21:36
Gewijzigd op:
07-09-2012 21:37
Micado
Geplaatst op:
07-09-2012 21:36
Gewijzigd op:
07-09-2012 21:37
Oh, vergeten te melden, vaatwasser geeft verder geen foutmeldingen, alleen die 4 piepjes achter elkaar.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
11-09-2012 21:14
HarryO
Geplaatst op:
11-09-2012 21:14
Wie heeft de installatie gedaan en hoe nieuw is de machine?
Direct achter elkaar is een storing.
Hij laat dan echter zien in het display of met een knipper patroon wat de fout melding is.
Er blijft altijd iets aan water in staan, dit dient tevens als stankafsluiter.
Direct achter elkaar is een storing.
Hij laat dan echter zien in het display of met een knipper patroon wat de fout melding is.
Er blijft altijd iets aan water in staan, dit dient tevens als stankafsluiter.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)