Miele vaatwasser G 1202 lekt rechtsonder |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Johan
Geplaatst op:
03-09-2012 14:09
Johan
Geplaatst op:
03-09-2012 14:09
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en ik dank de forummoderators omdat ik hier een bericht mag plaatsen.Ik ben in het bezit van een Miele G 1202 compact model vaatwasser,is reeds eens hersteld geweest door Miele onder garantie.Nu lekt mijn vaatwasser rechtsonder aan de ventilatiebehuizing,ik kan maar niet terugvinden hoe dit zou kunnen komen.Ik heb er foto's van mar weet niet hoe ze hier te plaatsen,iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Ik ben nieuw hier op het forum en ik dank de forummoderators omdat ik hier een bericht mag plaatsen.Ik ben in het bezit van een Miele G 1202 compact model vaatwasser,is reeds eens hersteld geweest door Miele onder garantie.Nu lekt mijn vaatwasser rechtsonder aan de ventilatiebehuizing,ik kan maar niet terugvinden hoe dit zou kunnen komen.Ik heb er foto's van mar weet niet hoe ze hier te plaatsen,iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-09-2012 07:20
HarryO
Geplaatst op:
04-09-2012 07:20
Zet de machine op een verhoging, bv 4 stenen zodat je er met een spiegel onder kunt kijken terwijl de machine wast.
Je weet dan waar het weg komt.
Foto plaatsen: zet ze ergens op een internet site en zet de verwijzing daar naar toe in deze topic.
Gebruik bv je eigen website bij je internet provider of MediaFire.
Je weet dan waar het weg komt.
Foto plaatsen: zet ze ergens op een internet site en zet de verwijzing daar naar toe in deze topic.
Gebruik bv je eigen website bij je internet provider of MediaFire.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)