Plastic gesmolten op verwarmingselement |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 02:08
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 02:08
Hallo,
Ik heb een miele 450 gs vaatwasser. Er is een plastic gereedschap tijdens het draaien naar beneden gevallen, op het verwarmingselement. Dit is tussen de 2 buizen vast gaan smelten. Met als gevolg dat het nu erg vast gesmolten zit.
Weet iemand een manier om dit voorzichtig los te krijgen? Ik ben er namelijk bang voor dat als ik te hard trek, dat ik alles kapot trek.
Alvast bedankt
Ik heb een miele 450 gs vaatwasser. Er is een plastic gereedschap tijdens het draaien naar beneden gevallen, op het verwarmingselement. Dit is tussen de 2 buizen vast gaan smelten. Met als gevolg dat het nu erg vast gesmolten zit.
Weet iemand een manier om dit voorzichtig los te krijgen? Ik ben er namelijk bang voor dat als ik te hard trek, dat ik alles kapot trek.
Alvast bedankt
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-07-2012 08:42
HarryO
Geplaatst op:
04-07-2012 08:42
Ik weet zo niet welk model element hier in zit en hoe makkelijk je er bij kunt.
Als het gesmolten is tijdens de wasbeurt kun je het nu natuurlijk "bewust" nogmaals doen.
Verwijder de beide korven en laat hem de heetste was op starten.
Als het water goed heet is de machine laten afpompen en kijken of je het plastik los kunt krijgen. Brand je handen niet.
Werkt dit niet dan heel voorzichtig met een mesje het plastik weg snijden. Beschadig het element niet.
Als het gesmolten is tijdens de wasbeurt kun je het nu natuurlijk "bewust" nogmaals doen.
Verwijder de beide korven en laat hem de heetste was op starten.
Als het water goed heet is de machine laten afpompen en kijken of je het plastik los kunt krijgen. Brand je handen niet.
Werkt dit niet dan heel voorzichtig met een mesje het plastik weg snijden. Beschadig het element niet.
Geplaatst door:
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 09:15
Gewijzigd op:
04-07-2012 09:22
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 09:15
Gewijzigd op:
04-07-2012 09:22
Bedankt voor uw antwoord. Het is zegmaar een plastic ding die tussen de 2 buizen zit. Aan de zijkant zit ie echt goed vast, hier is de plasticlaag nog dunner.
Zou het kunnen zijn dat als ik hem aanzet, dat het plastic er dan helemaal in brand?
Alvast bedankt.
Zou het kunnen zijn dat als ik hem aanzet, dat het plastic er dan helemaal in brand?
Alvast bedankt.
Geplaatst door:
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 13:04
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 13:04
het plastic onderdeel is los, nadat ik hetzelfde programma opnieuw gedraaid heb.
Maar nu heb ik het probleem dat er een soort van brandplekken op het verwarmingselement zitten. Iemand een idee hoe je die kunt verwijderen?
Alvast bedankt.
Maar nu heb ik het probleem dat er een soort van brandplekken op het verwarmingselement zitten. Iemand een idee hoe je die kunt verwijderen?
Alvast bedankt.
Geplaatst door:
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 16:45
kees
Geplaatst op:
04-07-2012 16:45
het is gelukt met aceton
Geplaatst door:
kees
Geplaatst op: