Proline Logic wil niet starten |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mark
Geplaatst op:
17-08-2010 15:04
Mark
Geplaatst op:
17-08-2010 15:04
Hallo,
Mijn naam is Mark en heb deze ochtend, via de bcc, een nieuwe vaatwasser gekocht.Deze is van het merk Proline, Logic.
De vaatwasser is aangesloten door de bezorgdienst van de bcc.
Nu wilde ik net de vaatwasser starten, maar deze werkt niet correct. Na het starten hoor ik wel dat er wat (lees een beetje) water door de slang richting de vaatwasser gaat, maar daar is ook alles mee gezegd.
Kan het zijn dat er iets verkeerd is gegaan met aansluiten? Of wordt de water toevoer om de een of andere reden geblokkeerd?
Kan iemand me hierbij helpen???
Alvast bedankt.
Groeten Mark
Mijn naam is Mark en heb deze ochtend, via de bcc, een nieuwe vaatwasser gekocht.Deze is van het merk Proline, Logic.
De vaatwasser is aangesloten door de bezorgdienst van de bcc.
Nu wilde ik net de vaatwasser starten, maar deze werkt niet correct. Na het starten hoor ik wel dat er wat (lees een beetje) water door de slang richting de vaatwasser gaat, maar daar is ook alles mee gezegd.
Kan het zijn dat er iets verkeerd is gegaan met aansluiten? Of wordt de water toevoer om de een of andere reden geblokkeerd?
Kan iemand me hierbij helpen???
Alvast bedankt.
Groeten Mark
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
17-08-2010 18:32
Gewijzigd op:
17-08-2010 18:33
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
17-08-2010 18:32
Gewijzigd op:
17-08-2010 18:33
De leverancier bellen, zij hebben het aangesloten, u hebt garantie, zelf knutselen kan betekenen dat ze moeilijk gaan doen over de garantie.
Wat u wel kunt doen is het zeefje van de aanvoerslang bij de kraan controleren op rommel.
Wat u wel kunt doen is het zeefje van de aanvoerslang bij de kraan controleren op rommel.
Geplaatst door:
Geplaatst op:
22-08-2010 11:26
Geplaatst op:
22-08-2010 11:26
Check even of er wel met genoeg druk water uit de kraan komt
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)