Onderste deur rubber ATAG VA301i5u |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Herman van den Broek
Geplaatst op:
30-06-2012 17:10
Herman van den Broek
Geplaatst op:
30-06-2012 17:10
Het onderste deurrubber is helemaal versleten (vergaan) en wil ik vervangen. Welke schroeven moet ik eigenlijk losdraaien om het rubber onder aan de deur te demonteren? In mijn enthousiasme ben ik begonnen met 2 schroeven welke aan iedere zijkant onderaan zitten. Gevolg is dat het schroefgat is verschoven (veerdruk) en ik die schroef niet meer terug kan zetten. Hierna heb ik (op last van mijn vrouw)verdere pogingen gestaakt en hoop ik op jullie hulp.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
01-07-2012 00:21
HarryO
Geplaatst op:
01-07-2012 00:21
Je moet nu verder...
Draai alle schroeven er uit die aan de zijkant van de deur zitten, je moet nu nl de deur in 2 helften uit elkaar halen om het scharnier mechanisme opnieuw te bevestigen.
Laat hierbij de deur met de voorzijde op iets steunen omdat hij in 2 delen uit elkaar valt en om te voorkomen dat bedrading beschadigd.
Het deur rubber zit volgens mij vast met 2 schroeven aan beide kanten.
Draai alle schroeven er uit die aan de zijkant van de deur zitten, je moet nu nl de deur in 2 helften uit elkaar halen om het scharnier mechanisme opnieuw te bevestigen.
Laat hierbij de deur met de voorzijde op iets steunen omdat hij in 2 delen uit elkaar valt en om te voorkomen dat bedrading beschadigd.
Het deur rubber zit volgens mij vast met 2 schroeven aan beide kanten.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)