Siemens geeft direct water en pomp const |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Frans
Geplaatst op:
25-06-2012 22:47
Frans
Geplaatst op:
25-06-2012 22:47
Mijn Siemens SE70A591/19 gaf als eerste melding dat er geen water toevoer was. Na controle bleek dat de aquastop wel spanning kreeg maar geen water doorliet. Ik heb deze vervangen en de megneet klep werkt weer goed en geeft water.
Nu is het volgende probleem dat het magneet ventiel direct wordt aangesproken als ik de machine aanzet. Volloopt en direct weer afpompt. Het aanspreken van de pomp en magneet ventiel blijft in deze "loop" hangen.
Iemand een idee waar ik moet zoeken?
Nu is het volgende probleem dat het magneet ventiel direct wordt aangesproken als ik de machine aanzet. Volloopt en direct weer afpompt. Het aanspreken van de pomp en magneet ventiel blijft in deze "loop" hangen.
Iemand een idee waar ik moet zoeken?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
27-06-2012 08:29
HarryO
Geplaatst op:
27-06-2012 08:29
Controleer de unit links onder.
Hier zit de nivo regelaar en "natte voeten" sensor in.
Als deze unit troep bevat krijg je vreemde situaties.
Verwijder hiervoor bovenblad en linker zijkant.
Hier zit de nivo regelaar en "natte voeten" sensor in.
Als deze unit troep bevat krijg je vreemde situaties.
Verwijder hiervoor bovenblad en linker zijkant.
Geplaatst door:
Frans
Geplaatst op:
29-06-2012 07:35
Gewijzigd op:
30-06-2012 10:38
Frans
Geplaatst op:
29-06-2012 07:35
Gewijzigd op:
30-06-2012 10:38
Gisteravond het huis schoongemaakt, zat wel wat groene aanslag in maar niet schokwekkend. Geheel weer in elkaar gezet en gekeken wat er allemaal gebeurde.
Bij het aanzetten van de machine worden de kamers allemaal gevuld en machine loopt zijn normale programma.
Het waterventiel blijft aan staan totdat de drukschakelaar beneden in het huis wordt aangesproken.(overloop). Direct gaat de afvoer pomp aan en waterventiel sluit. Niveau daalt en water toevoer gaat weer lopen. Dit is een constant proces. Ik heb het idee dat er een niveau schakelaar niet wordt aangesproken als het water niveau op normaal level is. ??
Weet iemand of er nog een schakelaar is die kijkt of het waterniveau gehaald is.
Bij het aanzetten van de machine worden de kamers allemaal gevuld en machine loopt zijn normale programma.
Het waterventiel blijft aan staan totdat de drukschakelaar beneden in het huis wordt aangesproken.(overloop). Direct gaat de afvoer pomp aan en waterventiel sluit. Niveau daalt en water toevoer gaat weer lopen. Dit is een constant proces. Ik heb het idee dat er een niveau schakelaar niet wordt aangesproken als het water niveau op normaal level is. ??
Weet iemand of er nog een schakelaar is die kijkt of het waterniveau gehaald is.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)