verwarmingsprobleem |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Harrie
Geplaatst op:
14-06-2012 23:49
Harrie
Geplaatst op:
14-06-2012 23:49
Mijn siemens vaatwasser met E.nr SE 64561/07 verwarmd bij ieder wasprogramma alleen de eerste keer en blijft daarna in zijn programma "hangen".
Het verwarmingselement werkt goed, de pomp werkt goed alleen lijkt het er op dat ook hier op wordt gewacht bij de volgende stap in het programma.
Ik ben benieuwd wat dit zou kunnen zijn, het meest voor de hand liggend lijkt de besturingsmodule welke al gouw 180 euro kost.
Graag hoor ik een reactie, bedankt.
Het verwarmingselement werkt goed, de pomp werkt goed alleen lijkt het er op dat ook hier op wordt gewacht bij de volgende stap in het programma.
Ik ben benieuwd wat dit zou kunnen zijn, het meest voor de hand liggend lijkt de besturingsmodule welke al gouw 180 euro kost.
Graag hoor ik een reactie, bedankt.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
17-06-2012 22:38
HarryO
Geplaatst op:
17-06-2012 22:38
Controleer de elektronica module in de deur op losse contacten en maak de unit waar de nivo regelaar in zit schoon.
Module: Hiervoor moet de deur uit elkaar.
Nivo regelaar: Verwijder bovenblad en linker zijkant. De nivo regelaar maakt deel uit van de unit rechts onder. Als hier prut in zit dan demonteren en goed schoon maken.
Module: Hiervoor moet de deur uit elkaar.
Nivo regelaar: Verwijder bovenblad en linker zijkant. De nivo regelaar maakt deel uit van de unit rechts onder. Als hier prut in zit dan demonteren en goed schoon maken.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)